Support
Wij helpen u graag met snelle klantondersteuning, hoogwaardige producten en deskundig advies. Hieronder vind u enkele van onze supportcategorieën:
Veelgestelde vragen
Wat is de kwaliteit van het gebruikte beeldscherm?
Wij maken alleen gebruik van kwalitatief hoogwaardige beeldschermen met een HD beeldschermresolutie en uitstekende lichtopbrengst. De zogenaamde business-grade beeldschermen zijn speciaal bedoeld voor langdurig zakelijk gebruik. Elke TouchTable wordt geleverd inclusief drie jaar garantie op het beeldscherm inclusief backlights.
Beschikt elke TouchTable over een ingebouwde PC?
Ja, elke TouchTable is voorzien van een hoogwaardige Windows PC met Intel-processor. Tijdens het bestellen kunt u kiezen uit verschillende configuraties, afhankelijk van de gewenste performance.
Welke computerprogramma’s kan ik gebruiken op de TouchTable?
In principe elk programma dat geschikt is voor een ‘normale’ Windows-computer. De TouchTable is geconfigureerd met Windows 10, dus u kunt direct aan de slag. Tegenwoordig zijn veel Windows-applicaties en websites geoptimaliseerd voor gebruik op touchapparaten zoals iPads. Dit biedt ook een groot voordeel voor het gebruik op de TouchTable.
Kan ik ook een beamer aansluiten op de TouchTable?
Ja, zowel de ingebouwde PC als het beeldscherm bieden hiervoor diverse aansluitmogelijkheden (o.a. DVI).
Kan ik mijn eigen PC aansluiten op de TouchTable?
Ja, in plaats van de ingebouwde PC kunt u ook uw eigen PC of laptop aansluiten. U sluit het beeldscherm van de TouchTable aan zoals een beamer. U sluit de touchbediening aan via een USB-kabel.
Hoe zorg ik ervoor dat mijn TouchTable up-to-date blijft?
Op de ingebouwde PC is Windows 10 reeds geïnstalleerd, inclusief Windows Update voor het uitvoeren van de belangrijkste software updates (standaard ingeschakeld). Als u een onderhoudscontract heeft, dan voeren wij periodiek controles en updates uit van alle door ons geïnstalleerde Windows-software, inclusief antivirus- en beveiligingsupdates. Applicaties die u zelf installeert dient u zelf up-to-date te houden.
Kan de TouchTable ook in een domein (Active Directory) worden opgenomen?
Ja, TouchTable is voorzien van een PC met een legitieme Windows 10 Professional installatie. U kunt deze toevoegen aan een domein (Active Directory). Neem bij twijfel altijd contact op met de ICT-afdeling van uw organisatie. Bij technische vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.
Hoeveel kg weegt een TouchTable?
Ongeveer 75 kg. TouchTable is voorzien van wieltjes en dus eenvoudig rijdend te vervoeren. Mocht u hem eens moeten tillen, doe dit dan altijd met minimaal twee personen.
Wat is de levertijd van de TouchTable?
De productie- en aflevertijd van een TouchTable bedraagt circa 4 weken. Sommige modellen zijn echter uit voorraad leverbaar. Bel of e-mail ons voor de actuele voorraadstatus.
Is het mogelijk de TouchTable te verzenden naar het buitenland?
Ja, dit is mogelijk. Neem contact op voor meer informatie.
Garantie
TouchTable wordt geleverd met één jaar garantie op de configuratie inclusief ingebouwde PC. Daarnaast bieden wij 3 jaar garantie op de werking van het professionele beeldscherm inclusief backlights.
Reparaties
Is uw TouchTable defect geraakt of hebt u een probleem dat onder garantie valt? Stuur dan een e-mail naar info@mapgear.nl
en vermeld hierin uw naam, type TouchTable en een duidelijke omschrijving van het probleem. Wij nemen z.s.m. contact met u op
om het probleem direct te verhelpen of eventueel een reparatie-afspraak te maken.
Heeft een ander probleem dat niet onder garantie valt, raadpleeg dan eerst de mogelijkheden voor een support- en onderhoudscontract.
Software en drivers
Het is belangrijk uw TouchTable up-to-date te houden. Installeer daarom regelmatig de nieuwste versies van geïnstalleerde software, firmware en drivers. Klanten met een geldig supportcontract kunnen via info@mapgear.nl altijd de laatste versies van de software opvragen. Wanneer u een onderhoudscontract heeft, dan voeren onze deskundige supportmedewerkers periodiek de noodzakelijke updates uit.
Support- en onderhoudscontract
Wij adviseren u bij aanschaf van uw TouchTable altijd een basis supportcontract af te sluiten. Bij eventuele vragen of problemen kunt u dan altijd direct bellen of mailen met onze deskundige helpdesk. Onze medewerkers staan voor u klaar om u snel op weg te helpen en eventuele problemen met uw TouchTable op afstand op te lossen, inclusief de door ons geïnstalleerde Windows-software.
Ook bieden wij een uitgebreid onderhoudscontract waarmee u altijd verzekerd bent van een goed werkende en up-to-date TouchTable. Onze deskundige supportmedewerkers voeren periodiek de noodzakelijke updates uit van de door ons geïnstalleerde Windows-software, inclusief antivirus- en beveiligingsupdates.
Heeft u al een TouchTable maar nog geen support- of onderhoudscontract? Neem dan contact met ons op, zodat we u een aantrekkelijk aanbod kunnen doen.